- redirectionarea apelantului catre Secitia de Politie aferanta ( in cazurile de cyberbullying si santaj);
- infiormarea Cybercrime in cadrul IGPR ( in cazurile de frauda si spam);
- interventia efectuata de catre Hotline si departanemtul de Cybercrime ( in cazurile de continut pornografic si ilegal );
- interventia Directiei Generale Protectia Copilului ( in cazuri in care priveau siguranta fizica si psihica a minorilor).
Solutiile oferite :
- consiliere telefonica sau chat care asigura o informare generala sau specifica unei situatii semnalate, privind riscurile online cu accent asupra evitarii si gestionarii acestora;
- consiliere psihologica ( prin directionarea catre specialistii centrelor de consiliere Salvati Copiii);
- consiliere tehnica privind dificultatile in folosirea calculatorului si a noilor tehnologii;
- redirectionarea catre specialisti sau autoritati competente pentru probleme complexe care se afla in responsabilitatea acestora, privin telefonia mobila, accesul la Internet, alte situati privind educatia scolara sau protectia copilului.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu